tisdag 2 oktober 2012

XFactor+Svenska Hollywood fruar

Hej!

Nu sitter jag och tittar på XFactor, det är skitbra!! :DD

Min dag:
Gick upp och sminkade mig och gjorde iordning mig i håret. 
Åt frukost och gick till skolan. Slutade 14.55 och då gick jag tillsammans med Ebba hem, hon gick till ridskolan och jag hem :)
Undertiden vi gick hem ringde Cecilia till mig (en frisör) och hon sa att hon hade en tid så att hon kunde bleka mig, och då var kl.15.30 och jag skulle va hos henne 16.00!! Men jag skynda mig hem och åt mat och sen skjutsa mig mormor. Så satt jag där i typ 2 timmar. Sen hämta pappa mig och vi åkte hem. Åt mat igen ;) Sen hjälpte mig pappa i stallet undertiden jag red, pigg polle idag igen! :D
Och nu sitter jag här och tittar på XFactor. Kl.21.00 börjar Svenska Hollywood-fruar, kuligt! :D

Mer bloggning imorgon! (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar