tisdag 2 oktober 2012

It´s my birthday today (:

Hej!

Kanske inte så mycket uppdatering idag eftersom det är min födelsedag :DD Ett inlägg nu och ett ikväll kan jag tänka mig :)
Ev. något i skolan.
Slutar halv 2 idag så då går det buss hem så jag är hemma 2. Sen ska jag ut i stallet direkt och fixa. Inte rida idag men dom vanliga sysslorna, alltså mocka och fodra! Sen ska jag in och börja skära grönsaker till Tacosen, jag önskade det idag men eftersom mamma slutar 4 så får jag börja då ;) Efter det kommer mamma och hon gör klart tårtan och efter det kommer det "Förhoppningsvis" några gäster! 
Har endast fått ett paket än, en mellanstor vit låda med lite olika fack i, jättefin! På utsidan står det även "SMYCKEN" vilket var passande eftersom jag hade tänkt att ha det i den (:
Du får leta efter fler presenter eller vänta tills vi kommer hem sa mamma.. HAHA!

Ha en bra dag alla bloggläsare för det ska iallafall jag ha!


2 kommentarer:

  1. Stort grattis Nora, ha en toppendag! Du förkänar det bästa <33

    SvaraRadera