fredag 19 oktober 2012

♥!

Hej!

Min dag har varit jättebra! Gick upp vid 06.30 och duschade och fixa mig. Åt frukost och satt vid datorn. Pappa skjutsa mig till bion som vi skulle gå på med skolan, den var dock inte så bra.. Naturfilm, jag gillar inte de..!
Men det var nog det enda, vi hade ett "Test" idag på engelskan, eller ah, de va nästan som ett prov.. Iallafall gick det jättebra! Man skulle skriva en dialog med egen fantasi som varje karaktär skulle säga minst 5 repliker var, det gick bra och som sagt så är jag nöjd!! :DD
Gick bra på SV också! De rulla på (:
Lunchen, äcklig sopp (Solgul-soppa :S) men det fanns bröd som man kunde äta!
Sen slöjden, virkar en liten Chihuahua, jättesöt! Och jag jobba jättebra! NO:n gick också bra!

Asbra dag som slutade med lite handling på Toria och sen hem och rida min underbara ponny ♥! 
Sagolik dag har det varit, hoppas det bli bra imorgon också!♥
Ska redigera lite nu så vi hörs imorgon! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar