onsdag 10 oktober 2012

Ridturen och fotografering med Ebba

Hej!

Nu har jag satt mig i soffan och kan koppla av! Idag har det varit en händelserik dag, tur att man var ledig så att man fick uppleva det!

Kort om min dag:
Vaknade vid 10 ungefär, låg med datorn tills klockan blev 11 och gick upp då. Slöade(vilket jag ångrar) tills klockan blev 12.30. Sen gick jag ut och fixade allt i stallet, mocka och fodra, pyssla och red. Dom vanliga dags sysslorna!
Sen gick jag in och åt mat, gick sedan och mötte Ebba under viadukten, vi gick ner till ridskolan, hon skulle hoppa. Så jag fotade väll, blev några bilder! 
Gick hem och då följde Elsa med mig hem. Vi passade Ville, sen åkte hon hem och jag fortsatte att passa Ville. Och nu sitter jag här!

Detta var min dag, nu ska jag gå ut och ta in hästarna, sen blir det att plugga till NO prov -.-'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar