torsdag 25 oktober 2012

Min dag!

Hej!

Såhär har min dag sett ut!

Klockan ringde vid halv 7 ungefär, då snooza jag i ca 15 min. Gick upp och valde kläder, sen gick jag ner och in på toan och fixa håret och smink. Var klar ca 07.15 och då satte jag mig och åt frukost. Halv 8 borsta jag tänderna och kolla så att jag hade med allt i väskan. Sen drog jag ut till bussen vid 07.45 och bussen kom ca 08.00. Gympa första lektionen, tända en brasa med 3 tändstickor. SV andra lektionen då fick träffa en från Väst-Sahara, ganska intressant va väll de (: Sen hade jag Franska, det vanliga, lite olika fraser osv. Sen Engelska, då fortsatte vi med spökhistorien. Lunch. Efter det, 90 min matte, de var bara att jobba på de! Sista lektionen SO, då spelar vi teater om hur det går till i rättssalar, jag tycker ju om teater och sånt så de va kul, och så hade vi en aaass-snäll vikarie som hette Vicki, hoppas vi får ha henne fler gånger!
Sen gick jag hem tillsammans med Ebba och Alexandra, dom gick till stallet och jag gick hem. Stackars mig, det blev snöstorm när jag var påväg hem.. :( Men jag traska på hem, åt mat. Gick ut i stallet och mocka, sen åkte jag till Liza och fixa Wromskij inför träning, några få ord om den träningen: Amazing pony, ring-rostig ryttare!
Hem och se på hela Sverige bakar, sen duscha och nu ligger jag här i sängen!

Haha, långt inlägg brukar inte jag att lyckas med, men nu gjorde jag de!

/Nora<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar