onsdag 31 oktober 2012

Sport-linne

Hej!

Nu har jag gjort mina sysslor som jag ska göra, äntligen kan jag sätta mig i lugn och ro och se på Bonde Söker Fru!
Jag, mamma och Emil var till nya Prima Sport idag, det var öppet för första gången idag, så vi passa på att åka dit!
Prima Sport är en liten sport och mode affär i vårt lilla samhälle, de har byggt ny affär på ett annat ställe i Torsby och det var invigning där idag!
Mamma köpte en jättefin tunika från Koola-Anna och Emil ett par goretex (stavning) skor från Salomon.
Jag själv köpte ett sportlinne från Röhnisch som ser ut såhär:

I verkligheten ser det lite mörkare ut. Jättenöjd, lite "Pösigt" i modellen och lite tajtare nertill, väldigt bekvämt!

Snart kommer Alexandra, hon ska sova här. Därför kommer jag inte att uppdatera lika bra som idag, men lite imorgon eftermiddag då hon åkt hem och jag har ridit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar