söndag 28 oktober 2012

Dagen!

Hej!

Dålig Bloggning men som sagt så är jag i Örebro, idag så vakna jag och Sanna vid 10 ungefär, vi kolla Facebook och Instagram och sånt och sen gick vi upp! Vi fixa oss och tog bussen in till stan kl. 13.15 ungefär. Vi börja med att äta på Saigon, det är typ asiatisk mat, jättegott! Det blev som vår frukost för när vi kom upp på morgonen så var vi inte hungriga därför fick det bli Saigon som frukost! Sen shoppa vi, eller vi kolla mest. Köpte en eyeliner, en blöt eyeliner, har letat efter de ett tag nu och fann äntligen en! Sen fika vi på McDonald's, Sanna tog en dricka och jag en Mc'flurry twix, den var jättegod! Sen innan vi tog bussen hem så köpte jag mig en dricka, och när vi just satt oss på bussen så gjorde Sanna värsta rapen och då skratta jag så jag tappa drickan, gud va jag är duktig! -.-'
Hörs mer imorgon!

/Nora<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar