torsdag 18 oktober 2012

Frukost nu + Provridningen igår!

Hej!

Nu sitter jag och äter frukost. Måste strax gå och göra i ordning mig, fortfarande blöt i håret efter att jag duschat.. Men som tur är kunde pappa skjutsa oss idag! :D
Tänkte prata om hur det gick på provridningen igår:
Jag kan börja med att säga.. WOW!!!!! 
 Det var storhäst-känsla vilket jag inte tyckte om när jag red fram, men sen när jag börja hoppa blev jag helt chockad. Hoppa som ja, jag vet inte vad men han hoppa väldigt bra i allafall!!! :DD Me like him

Jättenöjd som sagt, Thomas var ju med och hjälpte mig vilket var bra för annars hade det nog inte gått lika bra kanske.. (:
Men för att sätta punkt. i detta inlägg så ska jag avsluta med en helt AMAZING sak, jag hoppa 130cm på honom!!!!! :DD



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar