onsdag 31 oktober 2012

Nu gör jag såhär

Hej!

Var just inne och kolla på lite olika bloggar för att kanske se vad jag skulle kunna skriva om!
Där jag fann bra saker att skriva om vad på:


och


På finastee, alltså Emelies blogg fann jag ett inlägg som hon kallade morgon och kvällsrutiner!
Jag fastnade direkt för de inlägget! Jag gillar inte att härmas, men eftersom vissa inlägg på vissa bloggar är väldigt bra så väljer jag att göra nästan ett lika dant och samtidigt ger jag den personen en länkning!

På themagiicpony, alltså Ebbas blogg så fann jag ett höstinlägg där hon hade gjort en liten bildbomd av bilder hon tagit själv! Jag fastnade även för de inlägget, men vill fortfarande inte härmas och då får hon också en liten länkning!

Jag ska göra dessa båda inlägg, jag börjar med morgon och kvällsrutiner, den kommer strax! Höstinlägget och bildbomben kommer lite senare under veckan eftersom jag måste ut och fotografera först!

Häng kvar så kommer strax rutinerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar