söndag 11 november 2012

The day!

Hej!

Solsidan är så bra! Så kul asså! Alla är bra men Fredde är ändå bäst, haha!
Ida sov hos mig inatt, vi var uppe till 1 ungefär, sov ganska gott när vi väl somnade kan jag säga! Hon åkte hem vid 1 ungefär, då gick jag ut i stallet, pappa hade varit så snäll och mockat åt mig så jag behövde bara göra vatten och foder, tack♥
Sen gick jag in och duschade, gick till mormor och morfar och åt mat och efterrätt. Eftersom det var fars-dag så hade vi förstås en present till både pappa och morfar. Presenten var att vi skulle gå på bio. Det var jag, Emil, pappa och morfar. Vi såg "Skyfall", den rekommenderas starkt från min sida! Jätte spännande! För er som inte vet så är "Skyfall" den nya Bond filmen, super bra som sagt!
När jag kom hem red jag, sen duschade jag igen, såg sen på Solsidan och nu sitter jag här och bloggar!
Skola imorrn, blä -.-'
Aja, måste gå dit så.. Får träffa vänner iallafall! (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar