fredag 2 november 2012

:(

Hej!

Inne nu, ligger framför TV:n med datorn i famnen♥ Inte alls lika bra update som igår :( Ledsen för det men redan idag när jag skulle gå ut i stallet så blev jag yr och frös, min kropp var öm och jag kände mig inte alls bra. Därför gick jag bara ut och tog in Stuffi och gav henne lunchen, sen gick jag in och tog en alvedon, åt mat och sen kände jag mig något bättre och gick ut i stallet, pyssla med Stuffi. Sadla och tränsa och drog ner till ridskolan och red lite på ute-banan  När jag kom tillbaka blev jag yr och så igen, då skynda jag mig och mocka och fodra och gick in, putsa stövlarna och la mig sen här i soffan. Jag fryser och  min kropp gör ont än men det har blivit något bättre, så de är ju bra.. Nu ska jag mysa framför X-factor och sen blir de Caesar-Sallad, mums!♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar