måndag 12 november 2012

At home och jag är bäst på rubriker (x

Hej!

Ja.. Som sagt så är jag jätteduktig på rubriker.. N-O-T!!
Har sååå svårt att komma på de, men med hjälp av 2 friends som gett mig tips på vad jag kan skriva som rubrik!
Tipsen:
• Som rubrik kan du ha klock-slaget du publicerat inlägget.
• Som rubrik kan du ha datumet på dagen (den dagen det är eller den dagen det hände osv.)

Sjuuuukt bra tips tycker jag! Tipsen är från bästa Ebba♥ och bästa Emelie♥ Tack för det friends!♥
Besök deras bloggar, grymt bra båda två!

Ebbas♥:


Emelies♥:


Besök som sagt dessa två grymma bloggar!♥

Nu är jag hemma (som rubriken faktiskt talar om :DD) och har ätit. Fisk och mos, mums!♥ Mamma har åkt och handlat så jag är hemma med Ville, tur att det är Kalle Anka på TV:n som intresserar honom så att jag kan blogga! :DD

Häng kvar så kommer en HISS på några snygga vardags-tröjor!


2 kommentarer: