onsdag 14 november 2012

Nöjd och glad chey!♥

Hej!

Idag har det varit en toppendag, brukar faktiskt inte vara det enligt mig! Jag är väldigt stolt över mig själv (själv-go, haha) för att jag för en gångs skull hunnit med det jag ska göra under en dag!
Jag har:
• Fixat i stallet(mockat+fodrat).
• Pluggat till 2 prov och en läxa!
• Mysit med min plutt Stuffi på kvällen!♥
• Kollat på ponnis på nätet.
• Fixat inför skolan imorgon, packat väskan m.m.
• Bloggat!♥

Det ända som saknas på min lista är rida♥ När Stuffi är brunstig blir hon tjurig och vill inte gå in från hagen, och eftersom jag hade prov osv. så hann jag inte med det, hon får faktiskt skylla sig själv! Det syntes när jag tog in henne på kvällen att hon skulle gärna ha tagit en tur! Men hoppar man inte på tåget när det går då blir det ingen åktur!
Med det menar jag att idag när jag inte hade så mycket tid, då får hon följa med mig in när JAG har tid, annars hinner inte jag och då blev det som idag, ingen ridning. Men imorrn blir det de!♥
Stuffi, du vet att jag älskar dig, även om du kan va fett dryg när du är brunstig♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar