tisdag 13 november 2012

Dagen+lite x-tra!

Hej!

Nu har jag fått tid att sätta mig med datorn och blogga om allt som hänt under dagen. Det är säkert många som redan fått informationen om att jag har varit till ATG (djur-sjukhuset) i Karlstad med Stuffi idag! Tror till och med att jag skrivit det på bloggen igår eller idag?!

Min dag:
Jag fick 1 timmas sovmorgon idag eftersom jag skulle till ATG med Stuffi. Därför gick jag upp halv 8. Gjorde mig i ordning och gick ut och fixa med Snuffen♥  Sen åkte vi vid 9 ungefär. Vi åkte ner på 1 h och 30 min ungefär. Så vi var där vid halv 11 och vi skulle va där 11 så vi var gott i tid. Veterinären var lite sen men vi var ändå klara med undersökningen+sprutan redan vid halv 12. Och ni vet ju redan att det gick väldigt bra med henne, jag får ju strax börja hoppa lite smått. KUL, KUL, KUL!!! :DD
Sen drog vi och åt på MAX, gottigt är det där! Sen åkte vi hem, svängde in i Sunne och hämta 2 batterier, ett till Emils EPA och ett till pappas traktor. Fortsatte sedan färden hem, väl hemma lasta jag ur Stuffi och gick sen in och bytte om. Tog en mandarin och åkte sen på utvecklings-samtal. Det gick bra, inte så mycket att säga om det. Åkte sen hem och åt. Och nu sitter jag här och bloggar om min dag!

Så har min dag sett ut! Strax kommer en HISS, så stay here!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar