lördag 17 november 2012

Film nu!♥

Hej!

Nu har jag sett på "Så mycket bättre", idag var det Magnus Ugglas dag, alla var duktiga och gjorde covers men Darin var bäst ävha!♥
Efter de började "Sommaren med Göran", så den ser jag på nu! 
Red förut, gick väll hyfsat bra förutom att jag ramla av.. Galoppera längs en rak-sträcka, sen skulle jag sakta av och då gjorde hon typ nån snurr och ställde sig upp på bakbenen och då ramla jag av, blev jätte-stressad eftersom det var en stor väg jämt bredvid där bilar kör 200 km/h på, lite överdrivet men de kör jäkligt snabbt och så ville hon lixom loss men jag gav mig inte utan jag skulle hålla i henne och det gjorde jag. För jag vet att om jag släpper henne springer hon iväg. Jaja, nog om det! Ska även säga godnatt nu, ska upp 9 imorgon och släppa ut hästar, sen rida och så under dagen. Sen kl.19 blir det nya Twilight med Alexandra!♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar