söndag 30 september 2012

Nytt till rummet!

Hej!

Här kommer nya saker som jag köpt till rummet, med lite olika bilder ;)





Köpte detta skrivbord från IKEA!
Jättenöjd är jag, det är litet och enkelt.
Perfekt för mig! (:



Jag och mamma var inne och handla
på COOP Bergvik och där var det REA
på Converse (låga), dom kosta endast
299:-, det var asbilligt! Och då köpte
jag dessa mörklila Converse, jag tycker 
dom är skitsnygga och jag behövde faktiskt
nya skor! ;)



Köpte en vas, tyckte att den var lite
"småhärlig" och såg lite mysig ut :)
Den passade väldigt bra i mitt rum, för
i mitt nya rum har jag mycket vitt :)



Lampa från IKEA. Vit lampfot med en vit
skärm till med ett beiget blommönster.
Som sagt, vita saker passar i mitt nya rum!




Köpte lite lådor och förvaring till
rummet!
Dom var lite rödrosa och passa
perfekt till min tapet som också
är i den färgen, såhär ser den ut:
♥!



"Hänga upp" saker från IKEA, jag vet inte
riktigt vad det heter men jag ska sätta dom
på väggen för att sedan lägga en vit hylla 
på och på den vita hyllan ska jag ställa
förvarings-lådorna :)
_____________________________________________________

Detta köpte jag! 
Bilder på hyllorna med förvarings-lådorna
kommer en annan dag när jag har bättre ljus
för att fotografera! 

Ha de bra! 

/Nora







4 kommentarer:

  1. Har också det skrivbordet! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, nu vill jag göra om på mitt rum också ;) Superfint verkligen!
    Vad kosta skrivbordet? Psst. Fint rum du har <3
    Stora kramar <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du har ju fint rum du med! (:
      Jag tror det var typ 399 elr nåt.. Inte så dyrt iallafall!
      Kram på dej me<33

      Radera